Lorenzo Fashion staat garant voor accurate adviezen, goede kwaliteit en uitstekende service. Wij willen dan ook dat u, de klant, plezier heeft aan onze producten en website.

Service naar onze klanten is de eerste en hoogste prioriteit;
Ons team is goed geïnformeerd, en altijd bereid te helpen;
Alle artikelen worden geleverd met garantie.

Om het voor onze klanten makkelijker te maken bieden wij onderstaande informatie aan om antwoord te geven op de meest voorkomende vragen. Staat uw vraag er niet tussen, laat het ons dan weten, gebruik hiervoor de contactgegevens of gebruik ons Contactformulier.

Heeft u vragen over de website, onze nieuwsbrief, het orderproces, betaling, garanties of de levering van de door u bestelde producten, bekijk dan eerst het onderstaande overzicht van veelgestelde vragen (FAQ).         


Algemeen

Waar kan ik mijn adresgevens of e-mailadres wijzigen?
Als u met uw gebruikersnaam en wachtwoord inlogt, komt u in uw persoonlijke account omgeving, hier kunt u uw adresgegevens en e-mailadres wijzigen. Ook kunt u, uw boodschappenlijst beheren, uw bestelstatus bekijken enz.

Ik wil een cadeau versturen, dus naar een ander adres, maar wil wel mijn factuur ontvangen. Hoe geef ik dit aan?
Bij uw ontvangstpakket zit normaalgesproken ook de factuur, dat is het aankoopbewijs en tevens garantiebewijs. De factuur bevindt zich in de doos of envelop en Als u een cadeau verstuurd wilt u natuurlijk niet dat de ontvanger een factuur krijgt. In ons systeem kunt u ervoor zorgen dat de factuur per post naar u wordt verstuurd en het cadeau naar een ander adres. Tijdens het afronden van uw bestelling, kunt u in het winkelwagentje eenvoudig aangeven wat het afleveradres en faktuur adres moet zijn.

Voor een uitgebreide uitleg kunt u op deze site onder inpakservice lezen hoe u op een gemakkelijke manier een cadeau of een artikel naar een alternatief adres kunt versturen.

Artikelen

Sommige veel voorkomende algemene FAQ vragen, hebben wij als voorbeeld in sommige FAQ antwoorden geplaatst. Bij sommige specifieke branche gerichte en beleidsmatige FAQ vragen kunt u zelf en gemakkelijk uw tekst en/of images plaatsen.

Assortiment en Voorraad

Sommige veel voorkomende algemene FAQ vragen, hebben wij als voorbeeld in sommige FAQ antwoorden geplaatst. Bij sommige specifieke branche gerichte en beleidsmatige FAQ vragen kunt u zelf en gemakkelijk uw tekst en/of images plaatsen.

Bestellen

Ik heb mijn bevestigingsemail ontvangen maar zie nu dat ik een fout in mijn huisnummer / postcode / woonplaats heb staan?
Indien u een bestelling onder Vooruitbetaling gedaan heeft betaal deze dan niet en plaats z.s.m. een nieuwe. De vorige bestelling komt automatisch te vervallen die wordt nl. niet door u betaald.

Vooral huisnummer en Postcode zijn van groot belang voor het juist afleveren van uw bestelling!

Indien het een bestelling onder Rembours, via Ideal of per CreditCard betreft verzoeken wij u om direct telefonisch contact met ons op te nemen. Deze bestellingen worden namelijk vrijwel meteen vrijgegeven om ingepakt te worden. Zodra een bestelling ingepakt is kunnen wij niets meer wijzigen en zou het mogelijk zijn dat het op een verkeerd adres word afgeleverd.

Indien u buiten de openingstijden een bestelling geplaatst heeft kunt u het beste direct een email zenden naar info@lorenzofashion.nl

Uw mail zal dan zo snel mogelijk behandeld en beantwoord worden. Ook hier geldt: zodra uw bestelling ingepakt is kunnen wij geen gegevens meer wijzigen!

Als wij, door een fout van u in bv. de adressering en/of het niet afhalen van het postkantoor c.q. weigeren van het pakket, een pakket retour krijgen, versturen wij deze niet zonder daar opnieuw verzendkosten voor te berekenen.

Ik heb 3 dagen geleden mijn bestelling geplaatst en een betalings- bevestiging ontvangen maar nog geen barcode email ontvangen?
Normaal gesproken kunt u er vanuit gaan dat wij 1-3 werkdagen (zaterdag en zondag vallen niet onder werkdagen) na verwerking van de bestelling het pakket verzenden.

Bij Vooruitbetalingen gaat de levertermijn in op de eerstvolgende werkdag na verwerking/ontvangst van uw betaling. Enkele artikelen hebben echter een afwijkende levertermijn, kijk even op onze site welke levertermijn er bij de door u bestelde artikelen vermeld staat.

Uiteraard kan het voorkomen dat een bepaald artikel onverhoopt even niet leverbaar is. Wij proberen u hier z.s.m. over te informeren zodra dit bij ons bekend is.

Indien u zich toch zorgen maakt over de voortgang van uw bestelling kunt u ons uiteraard altijd even bellen of mailen. Wij zullen dan direct voor u nagaan wat de status van uw bestelling is.

U ontvangt op werkdagen op de dag van verzending rond 18.30 uur de mail met barcode van ons!

Ik probeer een bestelling te plaatsen maar moet akkoord gaan met jullie Leveringsvoorwaarden, wat houden deze voorwaarden in?
Door akkoord te gaan met onze leveringsvoorwaarden erkend u dat u deze gelezen hebt en akkoord bent met deze voorwaarden. Lees onze leveringsvoorwaarden goed door om eventuele verwarring achteraf te voorkomen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de door mij ontvangen orderbevestiging is leeg?
Uw bestelling is wel doorgekomen. Mogelijk ondersteunt de mailreader de opmaak van de orderbevestiging niet. Indien u een reply stuurt naar het afzendadres en in de e-mail het verzoek plaatst om de orderbevestiging nogmaals (als platte tekst) te versturen, maken wij dat voor u in orde.

Ik heb besteld maar wil graag mijn bestelling wijzigen?
Ik heb onder vooruitbetaling besteld
Ik heb een bestelling geplaatst en wil graag artikelen toevoegen (vooruitbetaling). Bestellingen gedaan onder vooruitbetaling zijn voor ons administratief gezien zeer moeizaam te wijzigen. Indien u nog geen betaling gedaan heeft verzoeken wij u dan ook de bestelling gewoon opnieuw via onze site in te voeren, neem voor de verkeerde bestelling contact met ons op om deze door ons te laten vervallen.

Heeft u de betaling reeds overgemaakt, verzoeken wij u om direct (bij voorkeur telefonisch) contact met ons op te nemen.

Wij kunnen uw bestelling dan tijdelijk vertragen totdat wij van u vernomen hebben welke artikelen u aan uw bestelling wilt toevoegen. Zodra de evt. bijbetaling door ons is ontvangen wordt uw bestelling opnieuw vrijgegeven en gaat de levertermijn opnieuw in. Als uw bestelling al verzonden is, dan kan het voorkomen dat u voor de extra verzending iets moet gaan bijbetalen.

Ik heb betaald met creditcard of iDeal
Ik heb een bestelling geplaatst en wil graag artikelen toevoegen (creditcard/iDeal). Bestellingen betaald met een credit-card of iDeal zijn voor ons administratief gezien moeizaam te wijzigen. De betaling wordt namelijk direct verwerkt door de betaalinstelling. Wij hebben geen invloed op dit proces.

Neem zo snel mogelijk via email of telefoon contact op met onze klantenservice, om zo tot een oplossing te kunnen komen.

Is mijn bestelling correct doorgekomen?
Wanneer u een opdrachtbevestiging per e-mail hebt ontvangen is uw order correct binnengekomen. Ook kunt u online uw orderstatus bekijken door met uw account in te loggen, u kunt hierin zien of uw bestelling zich in het verwerkingsproces begeeft.

Ik heb een bestelling gedaan, maar wil deze wijzigen. Kan dat?
Ons ordersysteem verwerkt bestellingen volautomatisch, het is bijna onmogelijk om uw bestelling te wijzigen. Vooral omdat LorenzoFashion streeft naar een snelle bezorging, terughalen bij TNT of UPS is niet mogelijk. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te overleggen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u altijd via e-mail een bevestiging van uw bestelling. Hierin staat nogmaals een overzicht met alle bestelinformatie.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

Betalingen

Op welke manieren kan ik betalen?
Bij LorenzoFashion kunt u betalen middels:
- iDEAL
- Credit Card
- Bankoverboeking
- Mister Cash
- Giropay
- DIRECTebanking
- Eenmalige machtiging
- Vooruitbetalen per bankoverschrijving of internet bankieren
- Paypal
- Onder Rembours
MultiSafepay regelt voor LorenzoFashion de veilige betalingen middels iDeal en creditcards. MultiSafepay maakt gebruik van 3D-secure en SSL (Secure Socket Layer) verbindingen. MultiSafepay zorgt voor de veilige betalingen tussen u, uw bank en LorenzoFashion

KLIK HIER! voor meer informatie over MultiSafepay.

Vooruitbetalen per bankoverschrijving of internet bankieren 'Vooruitbetaling' betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van LorenzoFashion Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank.

Paypal
U rekent af met uw Paypal account.

Zodra wij uw betaling ontvangen hebben sturen wij u daarvan een bevestiging per e-mail.

Vooruitbetalen per bankoverschrijving of internetbankieren
'Vooruitbetaling' betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van LorenzoFashion Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank.

Vooruitbetalen en iDeal is veilig en brengt geen extra rembourskosten met zich mee. Voor bankrekeninggegevens zie contact

Belangrijk: Vermeldt in de betaalomschrijving altijd uw ordernummer van de bestelling. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben sturen wij u daarvan een bevestiging per e-mail.

Ontvang ik een aankoopbewijs?
Bij uw ontvangstpakket zit ook de factuur, dat is het aankoopbewijs en tevens garantiebewijs. De factuur bevindt zich in de doos of envelop.

Kan ik de status van mijn order bekijken?
Wanneer u een opdrachtbevestiging per e-mail hebt ontvangen, is uw order correct binnengekomen. Ook kunt u online uw orderstatus bekijken door met uw LorenzoFashion account in te loggen en te klikken op mijn account. In mijn account kunt u altijd uw order status bekijken en kunt u zien of deze zich in het verwerkingsproces begeeft.

Wat zijn de Bezorgkosten?
Voor de BENELUX gratis
Bestelingen buiten de benelux  kunnen een mail sturen en wij geven de bezorgkosten door.

 

Moet ik de hele dag thuis wachten tot mijn bestelling wordt aangeboden?
Nee, het is niet nodig de hele dag thuis te wachten. Mocht u niet aanwezig zijn op het tijdstip van levering, dan ontvang u van TNT Post een briefje in de brievenbus waarmee u het pakket op een later tijdstip alsnog af kunt halen op het aangegeven postkantoor. Op het aangegeven postkantoor blijft uw bestelling maximaal drie weken op u wachten.

Mijn bestelling zou vandaag worden bezorgd, ik heb niets ontvangen. Wat nu?
LorenzoFashion verstuurt uw bestelling op de dag voor de (indicatieve) leverdatum op de opdrachtbevestiging. In de regel wordt het pakket dan de volgende dag aangeboden. Helaas heeft LorenzoFashion geen invloed op eventuele vertragingen aan de zijde van TNT Post, enige vertraging is dus mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij LorenzoFashion?
Alleen volgens afspraak kunt u uw artikel in onze vestiging ophalen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice onder telefoonnummer 0455322409. Onze klantenservice zal ervoor zorgen dat uw pakket uit ons logistiek proces apart wordt gezet.

Voorwaarde is wel dat u de order vooruitbetaalt door middel van iDEAL (internetbankieren) of Visa- of Mastercard.

Contact

Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Ja, u kunt op werkdagen van 10:00 uur tot 18:00 uur onze klantenservice op telefoonnummer 0455322409 bereiken, wij helpen u graag. Bij onze klantenservice kunt u telefonisch allerlei vragen stellen. Ook kunt u ons contactformulier gebruiken voor allerlei vragen/opmerkingen enz..

Heeft LorenzoFashion een klantenservice?
Onze klantenservice staat klaar om u snel en adequaat te ondersteunen. U ontvangt op werkdagen binnen enkele uren antwoord op uw vraag.

U kunt op werkdagen van 10:00 uur tot 18:00 uur onze klantenservice op telefoonnummer 0455322409 bereiken, wij helpen u graag. Bij onze klantenservice kunt u telefonisch allerlei vragen stellen. Ook kunt u ons contactformulier gebruiken voor allerlei vragen/opmerkingen enz..

U ontvangt op werkdagen binnen enkele uren antwoord op uw vraag.

Klanttevredenheid

Uw mening telt!
Fijn dat u tijd vrijmaakt om uw mening aan ons kenbaar te maken. LorenzoFashion is continu bezig met het verbeteren van de website. Wij doen ons best om u als klant dagelijks een optimale service te bieden. Daarbij mag u het beste van ons verlangen. Uiteraard kan onze dienstverlening altijd worden verbeterd of worden uitgebreid. Daarom staan we open voor uw reactie: suggesties hoe het beter zou kunnen, opmerkingen, tips, maar ook klachten. Met uw hulp kunnen wij onze kwaliteit en service verbeteren. Daarbij is uw mening over onze site belangrijk. Daarom willen wij u vragen mee te werken aan onze Klanttevredenheidsonderzoek.

Om uw mening of tip te geven kunt u gebruik maken van ons contactformulier.

 

Niewsbrief

Hoe kan ik me aanmelden voor de LorenzoFashion nieuwsbrief?
Aan de linkerkant van de site vindt u een kopje Nieuwsbrief in dit gedeelte kunt u zich aanmelden.

Hoe kan ik me afmelden voor de LorenzoFashion nieuwsbrief?
De LorenzoFashion nieuwsbrief bevat een link waarmee u uw nieuwsbrief abonnement kunt stoppen. Indien u geen nieuwsbrief meer hebt, kunt u op onze site aan de linkerkant in de Side Banner "Info" op de url ‘Afmelden nieuwsbrief’ klikken.

Ik wil de LorenzoFashion nieuwsbrief ontvangen op een ander adres.
Als u op onze site met uw gebruikersnaam en wachtwoord inlogt, komt u in uw persoonlijke account omgeving, hier kunt u uw adresgegevens en e-mailadres wijzigen. Ook kunt u, uw boodschappenlijst beheren, uw bestelstatus bekijken enz.

Ik ben niet tevreden over mijn aankoop en wil deze omruilen of retour sturen/brengen.
Retour sturen naar www.LorenzoFashion behoort tot de mogelijkheden. U kunt het artikel omruilen of retour brengen. Het artikel dient voorzien van de originele factuur en in de oorspronkelijke, onbeschadigde verpakking retour gebracht te worden binnen zeven werkdagen na ontvangst. Let op! Meld dit altijd bij onze klantenservice voordat u een artikel retour wilt sturen en/of brengen, telefoonnummer klantenservice is 0455322409 of stuur een e-mail naar info@lorenzofashion.nl.

Ontvang ik een garantiebewijs?
Bij uw ontvangstpakket zit ook de factuur, dat is het aankoopbewijs en tevens garantiebewijs. De factuur bevindt zich bovenop de doos of envelop en zit verpakt in een plastic hoesje (packing list).

Garantievoorwaarden
Mocht uw artikel defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze artikelen is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de fabrikant. Voordat u een artikel retour zendt, moet u eerst een beschrijving van het defect geven en een retourformulier aanvragen. Het formulier kunt u aanvragen bij onze klantenservice.

Onze garantievoorwaarden:
Wij geven geen garantie op beschadigingen ten gevolge van het niet opvolgen van de wasinstructies op de etiketten.

Wij geven geen garantie op artikelen die met opzet zijn beschadigd.

Stappenplan:
Wilt u gebruik maken van de garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.

2. U ontvangt instructies voor de verzending van het artikel (Belangrijk! Verstuur het artikel met een dienst die een handtekening vereist bij aflevering. Pakketten die u opstuurt maar nooit bij ons aankomen worden door ons niet vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen).

3. Na ontvangst van uw zending, onderzoeken wij de klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Als na onderzoek blijkt dat het door u geretourneerde artikel geen defect vertoont, brengen wij verzendkosten in rekening en 25,00 Euro onderzoek- en administratiekosten.

Hoe zit het met de vrachtkosten als ik iets retour wil sturen?
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. (Belangrijk! Verstuur het artikel met een dienst die een handtekening vereist bij aflevering. Pakketten die u opstuurt maar nooit bij ons aankomen worden door ons niet vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen).

Wel dragen wij de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende artikel.

Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat nu?
Indien uw artikel direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een defect artikel binnen de garantie termijn. Wat moet ik doen?
Mocht uw artikel defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze artikelen is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de fabrikant. Voordat u een artikel retour zendt, moet u eerst een beschrijving van het defect geven en een retourformulier aanvragen. Het formulier kunt u aanvragen bij onze klantenservice.

Wilt u gebruik maken van de garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.

2. U ontvangt instructies voor de verzending van het artikel (Belangrijk! Verstuur het artikel met een dienst die een handtekening vereist bij aflevering. Pakketten die u opstuurt maar nooit bij ons aankomen worden door ons niet vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen).

3. Na ontvangst van uw zending, onderzoeken wij de klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Als na onderzoek blijkt dat het door u geretourneerde artikel geen defect vertoont, brengen wij verzendkosten in rekening en 25,00 Euro onderzoek- en administratiekosten.

Er is een artikel verkeerd geleverd, wat nu?
Bestellingen worden met de hoogst mogelijke zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Er kan echter altijd iets fout gaan. Mocht u goederen geleverd krijgen die u niet besteld heeft, meld dit dan aan onze klantenservice op telefoonnummer 0455322409. Wij zullen dan zo snel mogelijk een passende oplossing aanbieden.

Er ontbreken artikelen?
Wij verzoeken u in dit geval meteen contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0455322409.

Bij voorkeur beantwoordt u onze bevestigingsemail waarin uw gegevens, het ordernummer en een overzicht van uw bestelling vermeld staan. Indien u in die mail vermeld wat er aan de geleverde goederen niet klopt zullen wij dit zo snel mogelijk beantwoorden en een passende oplossing aanbieden.

Een bepaald product werkt niet, kan ik het ruilen?
Ja, maar meld dit altijd bij onze klantenservice voordat u een artikel retour wilt sturen en/of brengen, telefoonnummer klantenservice is 0455322409of stuur een e-mail naar info@lorenzofashion.com

U dient wel het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.

2. U ontvangt instructies voor de verzending van het artikel (Belangrijk! Verstuur het artikel met een dienst die een handtekening vereist bij aflevering. Pakketten die u opstuurt maar nooit bij ons aankomen worden door ons niet vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen).

3. Na ontvangst van uw zending, onderzoeken wij de klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Als na onderzoek blijkt dat het door u geretourneerde artikel geen defect vertoont, brengen wij verzendkosten in rekening en 25,00 Euro onderzoek- en administratiekosten.

Tevredenheidsgarantie en recht van retourneren
Na ontvangst van uw bestelling heeft u te allen tijde het recht om uw aankoop, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen ongedaan te maken. U kunt bij onze klantenservice een retourformulier aanvragen, onze klantenservice is bereikbaar via e-mail info@lorenzofashion.nl of telefonisch op telefoonnummer 0455322409. U krijgt nadat u het retourformulier heeft teruggestuurd een bevestiging, waarna u de artikelen retour mag sturen naar:

LorenzoFashion
Kerkstraat 12
6374 HK Landgraaf

De producten kunt u indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking laten zitten. Houdt u er rekening mee dat u zelf de kosten voor het retoursturen draagt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet in behandeling genomen. Na ontvangst zal het aankoopbedrag van de goederen per omgaande aan u terugbetaald worden.


Wij kunnen de producten ook omruilen, u kunt dit aangeven op het retourformulier.

Transportschade
Helaas is transportschade een onderwerp waar wij hard tegen vechten maar niet kunnen voorkomen.

Wij verzoeken u dan ook, indien mogelijk, foto's van de beschadigingen aan ons door te mailen. Vermeld hier aub ordernummer en andere relevante gegevens.

Afhankelijk van de beschadiging zullen wij dan de juiste actie ondernemen.

Defecte artikelen
Mocht uw artikel defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze artikelen is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de fabrikant. Voordat u een artikel retour zendt, moet u eerst een beschrijving van het defect geven en een retourformulier aanvragen. Het formulier kunt u aanvragen bij onze klantenservice, bereikbaar via e-mail info@lorenzofashion.nl of telefonisch op telefoonnummer 0455322409.

Wilt u gebruik maken van de garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.

2. U ontvangt instructies voor de verzending van het artikel (Belangrijk! Verstuur het artikel met een dienst die een handtekening vereist bij aflevering. Pakketten die u opstuurt maar nooit bij ons aankomen worden door ons niet vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen).

3. Na ontvangst van uw zending, onderzoeken wij de klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Als na onderzoek blijkt dat het door u geretourneerde artikel geen defect vertoont, brengen wij verzendkosten in rekening en 25,00 Euro onderzoek- en administratiekosten.

Op al onze hardware zit de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar, tenzij anders vermeld.

Voor hardware die buiten de garantieperiode valt hebben wij in principe geen faciliteiten die te laten repareren. Wij adviseren u daarom rechtstreeks bij de fabrikant een prijsopgaaf te laten doen voor een eventuele reparatie daarvan. Mocht dit onverhoopt op enige manier problemen voor u opleveren, kunnen wij u te allen tijde een vrijblijvend advies geven.

Kosten bij retouren
De verzendkosten van retour te sturen goederen komen voor rekening van de klant. Voor producten die binnen de garantietermijn defect raken geldt dezelfde procedure. Mocht na onderzoek blijken dat het door u geretourneerde artikel geen defect vertoont, brengen wij verzendkosten in rekening en 25,00 Euro onderzoek- en administratiekosten.

 

 Veiligheid en Privacy


Kan ik bij jullie veilig met creditcard betalen?
Tijdens creditcard betalingen wordt de verbinding tussen u en LorenzoFashion beveiligd. Met behulp van SSL (Secure Socket Layer) worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heeft u geen speciale software nodig. U kunt de beveiliging checken, dit kunt u door te kijken of voor het internetadres 'https' verschijnt en ook of het slotje of sleutelsymbool in het browservenster aanwezig is.

Hoe worden mijn betaal- en persoonlijke gegevens beveiligd?
U wilt natuurlijk veilig en betrouwbaar winkelen bij LorenzoFashion Daarom worden uw gegevens gecodeerd en via beveiligde verbindingen verstuurd. Zo zijn uw gegevens maximaal beveiligd.

Privacy is zeer belangrijk voor ons. Al uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verstrekt! Lees ons Privacybeleid, u kunt hiervoor op onze site aan de linkerkant in de Side Banner "Info" op de url Privacy verklaring klikken. Of klik hierop!

Waar gebruikt LorenzoFashion mijn persoonlijke gegevens voor?
- Voor een snelle, correcte afhandeling van de bestelling.
- Voor verbetering en uitbreiding van de site (op basis van uw suggesties/ bezoekpatroon).
- Om u te kunnen informeren over acties en speciale aanbiedingen.

LorenzoFashion hecht veel waarde aan de privacy van haar klanten. Uw gegevens worden met uiterste discretie behandeld. Lees ons privacybeleid, u kunt hiervoor op onze site aan de linkerkant in de Side Banner "Info" op de url "Privacy verklaring" klikken. Of klik hierop!

Wat is jullie privacybeleid?
Uw persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden. Uw gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database. Uw transactiegegevens worden versleuteld over internet verstuurd. Lees ons Privacybeleid, u kunt hiervoor op onze site aan de linkerkant in de Side Banner "Info" op de url ‘Privacy verklaring’ klikken. Of klik hierop!

 

 

Onze merken

  • de nieuwste mode
  • de beste prijzen
  • snelle verzending
  • alle maten
  • eigen winkel